Pilot Audiotour tijdens jaarmarkt en Open monumentendag

Onze gemeente is trots op haar prachtige eeuwenoude Pieterskerk. Een aantal leden heeft daarom een hoorspel gemaakt. Dit hoorspel in de vorm van een audiorondleiding is om kinderen en volwassenen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met het kerkgebouw en haar rijke geschiedenis. Luister via QR codes – te scannen met de eigen smartphone – naar het spannende verhaal van “De wonderbare wereld van Pepijn”. Ontdek op deze manier allerlei feiten en wetenswaardigheden. Maak met uw (klein)kinderen de opdrachten en puzzels en geniet van het uitzicht! We hopen dat u met vernieuwde ogen / oren in de Pieterskerk zult rondlopen. De rondleiding heeft een educatief oogmerk. We hopen op termijn subsidie aan te vragen om dit project door te ontwikkelen en onder meer beschikbaar te stellen voor schoolexcursies. We zijn benieuwd naar uw ervaringen! De tour is te beluisteren tijdens de jaarmarkt in Breukelen op 7 september en open monumentendag op 14 september tussen 11:00-16:00.

Lid van onze gemeente? We zoeken nog gastheren/dames tijdens deze twee dagen. Mail een berichtje naar [email protected]